Descripción
Curs de Màrqueting (Twitter):
Utilitat del Curs:
L’obtenció i l’anàlisi de dades sempre han estat una peça clau en el desenvolupament d’accions de màrqueting. A internet es genera un volum molt gran de dades que ens donen informació molt afinada sobre els interessos de les persones però són més complexes de gestionar. Calen professionals amb un coneixement més especialitzat en la matèria que dominin les eines que recullen i analitzen aquestes dades. Podràs capacitar-te de la mà de professionals que estan exercint el màrqueting de Dades, el Certificat Màrqueting de Dades.
Aquest mòdul forma part del Certificat Professional en Màrqueting reconegut per l‘ODI, institució internacional dedicada a l’estudi i desenvolupament de les Dades Obertes i és impartit per professors especialistes en l’ús i tractament de les Dades Obertes durant les 4 hores del curs en les que es farà:
- Introducció
- Terminologia específica de l’entorn de màrqueting
- Presentació de l’ «Study Case»
- Definició d’Objectius
Duració: 4 hores
Més informació aquí
Valoraciones
No hay valoraciones aún.